tidsfördriv



jag längtar efter:
någon att hålla om, pussa i nacken och mysa med under en filt. vaniljte, julen, helgens fester. och till torsdag då jag äntligen får hem mina drmartens.

jag är ledsen över: ensamheten som just vällde över mig. och över känslan att inte veta.

jag äter helst: grillat kött, nypotatis, bearnaisås och mammas sallad. också kall öl till. också älskar jag choklad.

jag ser fram emot med skräckblandad förtjusning: nästa år.

det finaste jag vet är:
kärlek, lycka. blir alltid varm inombords när jag ser nykära par på stan. vänskap är också väldigt fint. också tycker jag om känslan av att inte kunna sluta le.

jag läser: en dag av david nicholls. den är väldigt fin.

jag är galet stressad över: framtiden.

jag lyssnar helst på: låtar jag kan ta till mig och relatera till. låtar som gör mig glad, ledsen, nostalgisk, låtar jag har minnen till helt enkelt.

jag drömmer om: lycka. och att våga.

jag blir nostalgisk av: john meyer hits, gamla blogginlägg, barndomsminnen och bilder, peter pan.


bilder via thekillingmoon, tumblr, weheartit, flickr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0