du är inte mer än människa, din människa

 
nämen tjena. nu fick jag helt enkelt för mig att damma av denna blogg, bara sådär genom att publicera en väldigt smickrande bild på en nyvaken amanda en nyårsdagsmorgon. idag har jag spenderat min dag liggandes i soffan, pluggat inför högskoleprovet (im finally growing up), lyssnat på smörsjungande gitarrkillar och ätit choklad. just nu känns livet sådär rosa och blommigt (försöker romantisera min vardag som den trogna bloggare jag är, för inte vill jag berätta hur rastlös och ängslig jag känner mig, nej). hur mycket jag egentligen vill packa min resväska och bara dra iväg igen måste jag förstå att min plats just nu är i detta avlånga tråkiga land byggandes på någon slags okej framtid (det vill säga fylla i ett tjugotal högskoleansökningar och söka minst lika många extrajobb). amanda, det är okej att faila ibland. du är inte mer än människa.
 
har ni tur så postas det fler osammanhängande texter här, förhoppningsvis lite mer frekvent än tidigare. observera dagens datum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0