måndagslista

du heter: 
amanda.

smeknamn:
liten (haha, fråga inte).

låt som du när du är ledsen sörjer till?

har många. men lullaby - maria mena, skinny love - birdy, if you were a stone - ron pope för att nämna några.

beroende av: 
närhet. och tumblr.

vad tror folk om dig?
att jag är helt blåst.

stämmer det?
haha, ibland.

vad får du oftast komplimanger för?
mitt hår. men det var mest när jag var rödhårig, nu är jag mer blond. annars min mage.

hur imponerar man på dig?
man lägger märke till detaljer.

brukar du skratta för dig själv? 
hela tiden.

vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"du är visst söt! sov nu."

har du haft sex idag:
ja.

hur svarar du i mobilen:
hej det är amanda.

vem ringde du senast?:
micke.

vad sa den du senast pratade med i telefonen:
att jag var välkommen den 23:e.

antal timmar sömn inatt:
fyra fem.

sov du ensam: 
nej, med min hund.

brukar du komma i tid:
inte enligt min pappa. "du har din egen klocka" får jag höra hela tiden.

hur känner du dig nu:
uttråkad. trött. sängen är lite lockande faktiskt.

vanligaste färg på dina kläder:
svart och vitt. jag passar inte i färg.

vad tycker du om fötter:
tycker nog inget. eller mina egna gillar jag inte.

vad saknar du: 
att vakna av hans pussar i nacken.

hade du en bra kväll igår:
myskväll med tobias. levande ljus och grejer. och det var väl mysigt, så ja.

favoritdryck på morgonen:
citronte med honung.

när brukar du oftast gå och lägga dig:
efter tolv.

är du blyg?:
det går i vågor. kan vara så fruktansvärt blyg ibland medan jag vid andra tillfällen är väldigt tillmötesgående och allert. 

sysslar du med någon idrott: 
springer lite.

tror du på kärlek vid första ögonkastet:
jo men det händer bara när jag är full och verklighetsuppfattningen är ju inte den bästa då.

har du spytt offentligt:
mm.

vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
ligga (obligatoriskt svar).

är du nöjd med ditt liv: 
jag är inte nöjd med att jag är ganska fast här. är sjukt uttråkad. vill ut och upptäcka! men det är inget jag kan göra mycket åt just nu. får ta och göra det bästa av situationen helt enkelt.

är du bortskämd:
nej.

vad gör du i morgon: 
jobbar.

vad är det värsta du vet?:
otrohet.

har du bra vänner och äkta vänskap?:
ja. 

vad är det finaste du fått?:
pratar vi materiellt nu så är det en vintage kandelaber som min pappa gav mig för ett halvår sen. så fin. annars kärlek. 

en speciell dag du minns:
vill inte prata om det.

du samlar på:
trosor. eller man skulle kunna tro det.

när grät du senast: 
innan idag.

vad skulle du göra om du vann en miljon:
ut och se världen.

vill du gifta dig: 
ja någon dag.

vill du ha barn: 
jag vet inte.

är du musikalisk?:
är så omusikalisk man kan bli. tyvärr.

vad dricker du helst när du är törstig:
vatten.

bor dina föräldrar tillsammans:
nej.

har du någon gång gråtit dej till sömns:
för många gånger.

biter du på naglarna: 
nej. tricket är nagellack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0